Privacy en Klachten

U kunt er van op dat wij er alles aan doen om uw privacy te waarborgen. Van beveiligde systemen tot gecodeerde deuren. Uw gegevens worden ook alleen met uw toestemming aan derden (potentiële werkgevers) kenbaar gemaakt.

Privacy bij outplacement en re-integratietrajecten

THOBS verklaart dat:

  • de door u verstrekte gegevens, persoonsgegevens zijn in de zin van de Wet bescherming persoonsgegevens en dat deze gegevens worden behandeld met inachtneming van hetgeen in deze wet en de SUWI-wet is bepaald;
  • de door u verstrekte gegevens uitsluitend voor het doel bestemd zijn waarvoor ze zijn overgedragen;
  • THOBS alle informatie  ten behoeve van de uitvoering van het afgesloten contract geheim houdt en dat het zorg draagt dat deze informatie niet aan derden bekend wordt;
  • THOBS verantwoordelijk is voor deze geheimhoudingsplicht voor het personeel en voor het bij de uitvoering van de werkzaamheden ingeschakelde derden en dat deze plicht wordt nageleefd;
  • alleen THOBS-medewerkers hebben toegang tot het dossier en dus geheimhoudingsplicht.
  • Uw dossier wordt digitaal, beschermd met wachtwoorden, bewaard en de overeenkomst komt in een dossiermap in een gesloten ruimte;
  • THOBS bij beëindiging van de overeenkomst alle tot de persoon te herleiden gegevens, data en/of resultaten 2 jaar na beëindiging van de begeleiding in overleg met u verwijderd. De gegevens die benodigd zijn voor de wettelijke bewaarplicht worden 10 jaar bewaard;
  • u middels de overeenkomst op de hoogte wordt gebracht van de aanwezigheid van dit reglement;
  • THOBS zich houdt aan de bepalingen in zijn privacyreglement zolang dit, met inachtneming van wat is bepaald in de Wet bescherming persoonsgegevens, blijft gelden;
  • Dit reglement altijd opvraagbaar is en dit wordt tevens aan u kenbaar gemaakt tijdens de voordracht van uw trajectplan.

Privacy bij werving en selectie procedures

THOBS leeft de gedragsregels van de NVP sollicitatiecode na. De NVP Sollicitatiecode bevat basisregels die wij naar het oordeel van de Nederlandse Vereniging voor Personeelsmanagement & Organisatieontwikkeling (NVP) in acht behoren te nemen bij de werving en selectie ter vervulling van vacatures

Namens de Directie THOBS,

Peter de Groot

U kunt er van op aan dat uw klacht serieus en onafhankelijk in behandeling wordt genomen! Wij zijn er van overtuigd dat we alleen met deze opstelling het juiste voor u kunnen betekenen en tevens onszelf kunnen verbeteren.

THOBS verklaart dat:

  • een klacht zowel schriftelijk als mondeling bij THOBS kan worden ingediend;
  • U binnen 2 werkdagen een schriftelijke bevestiging van de ingediende klacht ontvangt;
  • de behandeling van de klacht door een persoon wordt uitgevoerd die niet bij de gedraging en/of uitlating waarop de klacht betrekking heeft betrokken is geweest;
  • de u in de gelegenheid wordt gesteld uw verhaal te doen;
  • binnen 4 weken na datum ontvangst de klacht is afgehandeld;
  • u schriftelijk en gemotiveerd in kennis wordt gesteld van de bevindingen van het onderzoek naar de klacht en de eventuele genomen maatregelen;
  • op ieder moment gedurende het proces inzichtelijk gemaakt kan worden wat de achtergronden, doorlooptijden en status van de klacht is;
  • op ieder moment na behandeling van de klacht de uitkomst voor betrokkene inzichtelijk kan maken;
  • bij uitzondering een klacht niet in behandeling kan worden genomen, alsdan wordt de indiener van de klacht hiervan uiterlijk binnen 4 weken hiervan op de hoogte gesteld;
  • dit reglement altijd opvraagbaar is en aan u kenbaar wordt gemaakt gedurende de presentatie van een trajectplan;
  • alle medewerkers van THOBS op de hoogte zijn van de inhoud en uitvoeringswijze van dit reglement.

Namens de Directie THOBS,

Peter de Groot

THOBS Career Development

"Jouw toekomst in vertrouwde handen"

"Jouw toekomst in vertrouwde handen"

Neem direct contact op

Your "nature" as the key to your future